بارش یک متری برف در تهران-راهبرد معاصر

بارش یک متری برف در تهران

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: حداکثر ارتفاع بارش برف در منطقه«یک متر در گلابدره و ولنجک بوده است.»
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 28
کد خبر: ۲۳۰۳۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک به ترافیک سنگین شب گذشته در خیابان پورابتهاج، نیاوران، ولنجک، جماران، فیضیه اشاره کرد و گفت: حجم تردد ماشین های شخصی بسیار زیاد بود و با توجه به تلاش پلیس باز هم تخلیه معابر به مشکل خورد.وی با بیان اینکه شب گذشته در آماده باش کامل بودیم، گفت: اما حجم برف بی سابقه بود و از ساعت 6 بعدظهر تا 12 شب معادل 2 روز قبل برف بارید.

 

صفایی ادامه داد: لغزندگی معابر نداشتیم و ترافیک به دلیل حضور مردم برای رفتن به نقاط کوهستانی مثل پارک جمشدیه، نیاوران، ولنجک بود و همین امر باعث می شد که ماشین آلات برف روبی نتوانند به خوبی اقدامات خود را انجام دهند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک با بیان اینکه 2 هزار تن شن مخصوص در منطقه استفاده کردیم، گفت: تمام کیسه‌های شن و نمک توسط شهروندان هم مورد استفاده قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: بازگشایی معابر 2 و 3 را آغاز کردیم و تا قبل از ظهر به اتمام می رسد.صفایی گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز دوباره بارش برف داریم البته گفته شده بود از ساعت 6 صبح، ولی بارشی نبود اما تا 10 شب گفته شده به صورت متناوب بارش داریم و پیش بینی می شود حدود 20 سانتی بارش داشته باشیم.وی با بیان اینکه حداکقر ارتفاع برف یک متر در منطقه گلابدره و ولنجک بوده است، گفت: دیشب فقط 30 سانتی برف بارید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده