دیدار سفیر جدید ایران در برزیل با امیرعبداللهیان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دیدار سفیر جدید ایران در برزیل با امیرعبداللهیان

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در برزیل در آستانه عزیمت به محل ماموریت خود، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 09
کد خبر: ۲۳۱۸۷۰

به گزارش راهبرد معاصر. عبدالله نکونام، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری فدراتیو برزیل در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ماموریت و همچنین برنامه‌های پیش رو برای توسعه همکاری‌ها را ارائه کرد.

 

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار روابط جمهوری اسلامی ایران و برزیل در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، همکاری‌های بین المللی و بطور ویژه در حوزه همکاری‌ها در بریکس را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت توسعه و تحکیم بیش از پیش مناسبات در زمینه های متنوع همکاری‌ها تاکید کرد.

 

نکونام پیش از این در سمت‌های معاون سخنگو و مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی، معاون اداره کل اطلاعات و مطبوعات، رییس اداره بولتن سیاسی، معاون اداره بولتن سیاسی، و مجموعه‌های اقتصادی کشور در داخل، و مسئولیت‌های سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مونیخ (ایالت‌های جنوبی آلمان) و سرکنسول کشورمان در هنگ کنگ و ماکائو خدمت کرده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده