آیت الله رئیسی: هم با مفسدین هم با فساد مبارزه می کنیم-راهبرد معاصر

آیت الله رئیسی: هم با مفسدین هم با فساد مبارزه می کنیم

رئیس دستگاه قضا در اجلاس مجلس خبرگان اظهار داشت که به همه پرونده‌هایی که روی میز قاضی هست رسیدگی خواهد شد و توامان بامفسدین و فساد مبارزه خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 24
کد خبر: ۲۳۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم به ریاست آیت الله احمد جنتی صبح امروز آغاز به کار کرد.

 

این اجلاسیه دو روزه از ساعت ۸ صبح امروز -سه شنبه- با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با سخنرانی آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه پیدا کرد.

 

در ادامه آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و عضو مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت. رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مصمم هم با مفسد و هم با فساد مبارزه کنیم، گفت: همه پرونده‌هایی که روی میز قاضی هست مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی که به هر دلیل دغدغه مردم شده است، باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

وی تاکید کرد: اصلاح نظامات و بستر‌های فسادزا از اولویت‌های جدی است که هم مورد رسیدگی و مطالبه ماست و هم باید دست اندرکاران و مسئولان دنبال کنند تا انشالله خاطر مردم جمع باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
درود بر سید عزیز ایران که مایه عزت و آبروی خون شهدا،انقلاب،نظام و مردم هستید،خداوند پشت و پناهتان.
پس کی قراره بعد از گذشت ۴ سال پرونده شبکه فساد سازمان یافته پولشویی ، کلاهبرداری و اعمال نفوذ در دستگاههای مختلف مدیران و سهامداران کاسپین-فرشتگان از دادسرا به دادگاه ارسال بشه ؟ما که جوانی و زندگی مون از بین رفت و هدر شد.آیا مردم خودشون باید انتقام حقشونو به هر طریقی که می دونن از گلوی خانواده های سهامدار و مدیران این موسسه تو ایران یا کانادا بیرون بکشن؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار