بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران-شمال-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران-شمال

 پلیس راهور از تردد روان در محورهای شمال کشور و بازگشایی محور کرج- چالوس و آزادراه تهران- شمال (در هر دو مسیر) خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 11
کد خبر: ۲۳۵۶۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ از پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور هم اکنون تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است.

بر اساس این گزارش محورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

پلیس راهور در باره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها نیز تصریح کرد: بارش باران در برخی از محورهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، البرز، تهران، گلستان، سمنان و همدان گزارش شده است.

این گزارش درباره بازگشایی محورها تاکید کرد: امروز پنج شنبه ۲۳ فروردین ماه محورهای مازندران، البرز، تهران بزرگ باز است و رفت آمد درآنها جرایان دارد.

همچنین در این گزارش تاکید شده است: محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال(در هر دو مسیر) که از ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به علت شدت بارندگی و کاهش ایمنی بسته شده بود بازگشایی شده است./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار