عملیات حشد الشعبی علیه داعش در «الانبار» و «نینوا»-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

عملیات حشد الشعبی علیه داعش در «الانبار» و «نینوا»

نیروهای حشد الشعبی در ادامه عملیات گسترده خود علیه عناصر باقی مانده تشکیلات تروریستی داعش، به غرب استان الانبار و نیز استان نینوا رفتند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
کد خبر: ۲۳۸۴۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، نیروهای لشکر ۵۷ حشد شعبی با همکاری فرماندهی عملیات الجزیره در عراق موفق شدند یک مخفیگاه دیگر متعلق به عناصر باقی مانده از تشکیلات تروریستی داعش را شناسایی کنند.

 

بر اساس این گزارش، در مخفیگاه مذکور تعدادی پهپاد تصویربرداری در غرب الانبار کشف و ضبط شد.

 

حشد شعبی اعلام کرد که این عملیات بر اساس دریافت اطلاعات دقیق مبنی بر وجود مخفیگاه عناصر داعش در بخش‌های غربی استان الانبار صورت گرفت. تعدادی از تجهیزات جنگی که عناصر داعش در حمله‌های تروریستی خود علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی عراق استفاده می‌کردند نیز کشف شد.

 

علاوه بر این نیروهای عراقی طی روز گذشته یک عملیات امنیتی در استان نینوا انجام دادند.

 

خبرنگار المعلومه تاکید کرد که فرماندهی عملیات نینوا وابسته به نیروهای حشد شعبی این عملیات امنیتی را در جزیره الحضر واقع در جنوب موصل انجام داد.

 

عملیات مذکور با مشارکت دیگر نیروهای امنیتی عراق برای تحت پیگرد قرار دادن عناصر باقی مانده از تشکیلات تروریستی داعش صورت گرفت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار