۱۱ تروریست داعشی اعدام شدند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

۱۱ تروریست داعشی اعدام شدند

برخی منابع خبری امروز (دوشنبه) از اعدام ۱۱ تروریست وابسته به گروه تروریستی داعش در جنوب عراق خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۹۶۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع امنیتی گزارش داد که امروز ۱۱ تروریست در زندان «الحوت» شهر «الناصریه» واقع در جنوب عراق اعدام شدند.

شبکه العربیه نیز به نقل از یک منبع آگاه در استان ذی قار گزارش داد که وزارت دادگستری امروز حکم اعدام ۱۱ ترریست را در زندان مرکزی «الحوت» شهر الناصریه، اجرا کرد.

این منبع گفت که افراد مذکور وابسته به گروه تروریستی داعش بوده اند. آن‌ها مرتکب جرایم تروریستی شده بودند و حکم اعدام آن‌ها قطعی و توسط رئیس جمهوری تأیید شده بود.

عراق ۲۵ ماه آوریل گذشته نیز حکم اعدام ۱۱ تروریست داعشی را در زندان الحوت و تحت نظارت تیم وزارت دادگستری اجرا کرد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار