واکنش وزیر آموزش و پرورش به اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی کیفیت هوای تهران قابل قبول شد پیش‌بینی وضعیت هوای کشور طی ۲ روز آینده توضیح شهردار تهران درباره واقعیت لغو کنسرت همایون شجریان جزئیات افزایش شهریه دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی جدید اعلام شد قیمت واکسن آنفلوانزا اعلام شد/ تزریق رایگان برای گروه‌های پرخطر شناسایی ۱۰۰۰ مدرسه سنگی در کشور/سازمان نوسازی مدارس: ۷۴۰۰ پروژه آموزشی وضعیت بحرانی دارند محدودیت‌های تردد محور‌های شمالی کشور + جزئیات  نتایج آزمون رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی ۱۴۰۴ اصلاح می‌شود تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ تا ۱۷ شهریور + جزئیات و شرایط انتخاب رشته توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه: وضعیت کشور پس از جنگ بسیار امیدبخش است و در وضعیت مطلوبی قرار داریم نتایج نهایی نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ اعلام شد برکناری ۲ مدیر و لغو قرارداد یک پیمانکار در شهرداری قزوین در پی حواشی اخیر برخورد با دستفروشان صدور هشدار دریایی سطح زرد در مازندران؛ شنا و صید از پنجشنبه ممنوع شد تاریخ و شرایط انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۴

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

ایلان ماسک در سفری ناگهانی به چین که دومین بازاربزرگ تسلا در جهان به حساب می آید،برخی موانع رگولاتوری کلیدی که در برابر راه اندازی نرم افزار خودران خودروهایش در این کشور بودند را برطرف کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
کد خبر: ۲۳۸۴۹۲

به گزارش راهبرد معاصر، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

 

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

 

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

 

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

 

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

 

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

 

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده