فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب

اعضای هیئت علمی، کادر آموزشی و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تا ۲۹ اردیبهشت برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب فرصت دارند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۴۰۲۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان 700 هزار تومان است که از این مقدار 420 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 280 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی و مدرسان رسمی دانشگاه 800 هزار تومان است که از این مقدار معادل 400 هزار تومان سهم عضو هیات علمی، کادر آموزشی دانشگاه و 400 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

 

یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند.

 

اعضای هیات علمی، کادر آموزشی دانشگاه و دانشجویان سراسر کشور در صورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند از آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از نوزدهم اردیبهشت ماه 1403) به نشانی اینترنتی: https://book.icfi.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام/ ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند. گفتنی است هزینه ارسال کتاب برای خریداران بخش مجازی نمایشگاه رایگان است. متقاضیان در صورت مغایرت و یا نبود اطلاعات در سامانه نمایشگاه مجازی کتاب با شماره تلفن 02142350308 تماس حاصل کنند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده