حمله پهپادی حزب‌الله به گنبد آهنین-راهبرد معاصر

حمله پهپادی حزب‌الله به گنبد آهنین

حزب الله لبنان عصر امروز (شنبه) اعلام کرد که پایگاه نظامی «بیت هلل» و سکو‌های تازه تاسیس گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را با چند پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۴۰۳۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگانش در این عملیات، پایگاه نظامی مذکور و سکو‌های سامانه گنبد آهنین ارتش اشغالگر را به طور مستقیم هدف قرار دادند و آن را به طور کامل از کار انداختند.

رسانه‌های لبنانی همچنین گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر در رهگیری پهپاد‌های حزب الله پس از عبور آن‌ها از مرز‌های فلسطین اشغالی ناکام ماندند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین عصر امروز از قطع جریان برق شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» بر اثر آسیب دیدن خط انتقال نیرو به آن خبر دادند.

پایگاه روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این باره گزارش داد: جریان برق برخی از محلات شهرک کریات شمونه بر اثر اصابت یک موشک به خط اصلی انتقال نیرو به آن قطع شد.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار و به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه بئر السبع خبر دادند.

این رسانه‌ها تأکید کردند در ۲۴ ساعت گذشته چهار راکت به طرف بئر السبع و اطراف آن شلیک شده است.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم فلسطین در غزه، مجاهدان ما صبح امروز شنبه ساعت ۷:۱۰ دقیقه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «رامیا» را با موشک‌های هدایت شونده و راکت هدف قرار دادند و این پایگاه و استحکامات آن مورد اصابت قرار گرفت. / المیادین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار