ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار-راهبرد معاصر

ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار

با توجه به عدم حضور دو بازیکن در لیست استقلال در بازی مقابل فولاد، ترکیب این تیم دچار تغییراتی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۵۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  استقلال در بازی مقابل ذوب‌‌آهن توانست پیروز شود و دوباره به صدر برگردد اما این صدرنشینی تلفاتی چون محرومیت چشمی و حردانی از بازی بعد را داشت. محرومیتی که باعث می‌شود ترکیب استقلال در بازی با فولاد دستخوش تغییر شود.

 

 

در خط حمله ماشاریپوف پشت محمدی و بلانکو بازی خواهد  کرد و درون دروازه هم تغییری بوجود نخواهد آمد. اولین تغییر در خط دفاعی خواهد بود. با توجه به غیبت چشمی احتمالا سیلوا به ترکیب اصلی اضافه می‌شود. در دو طرف او هم سهرابیان و مرادمند قرار می‌گیرند. اگر هم سیلوا شاریط بازی را نداشته باشد، مرادمند در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرد و سهرابیان و سلیمی کنار او. در نهایت می‌توان گفت از میان سهرابیان، سلیمی، سیلوا و مرادمند سه نفر در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

 

در خط هافبک رضاوند و نیک‌نفس مهره‌های اصلی هستند. در سمت چپ ابوالفضل جلالی بازی می‌کند اما در سمت راست آبی‌پوشان در این بازی به فخرالدینی اعتماد خواهند کرد. جز حضور فخرالدینی و یک مدافع جدید (در صورت آماده بودن همزمان سهرابیان و سلیمی= دو مدافع جدید) بعید استقلال در ترکیب خود تغییری داشته باشد.

 

دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در ساعت 19:30 امروز به مصاف هم خواهند رفت. 

 

گفتنی است با توجه به احضار حامدی‌فر به کمیته احتمال محرومیت وی وجود دارد اما به طور کلی او شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال داشت./ برنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده