دلیل آتش‌سوزی لنج‌سازی در قشم مشخص شد + جزئیات-راهبرد معاصر

دلیل آتش‌سوزی لنج‌سازی در قشم مشخص شد + جزئیات

رئیس آتش‌نشانی سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص علت حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه بزرگ لنج‌سازی در روستای پی‌پشت جزیره گفت: هنوز علت مشخص نیست، اما احتمالا خطای انسانی بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۱۲۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نجم‌الدین فریدونی اظهار داشت: در این حادثه نیرو‌های آتش‌نشانی تلاش بسیار بالایی داشتند و با وجود گستردگی این واحد لنج‌سازی، خوشبختانه حریق به دیگر کارگاه‌ها و واحد‌های شناورسازی که در مجاورت این مرکز مشغول به فعالیت هستند، منتقل نشد.

مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در خصوص علت آتش‌سوزی کارگاه لنج‌سازی در روستای پی‌شت این جزیره، گفت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست و کارشناسان مشغول بررسی هستند.

مجید فرهادی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از تلاش نیرو‌های آتش‌نشانی در مهار این حریق، اظهار داشت: عملیات اطفای حریق با مشارکت ۲۰ خودرو آتش‌نشانی حدود ۲ ساعت زمان برد.

وی در خصوص میزان خسارت وارده و علت آتش‌سوزی در این کارگاه، گفت: هنوز میزان خسارت و علت آن مشخص نیست و کارشناسان مشغول ارزیابی هستند.

مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد با تاکید بر اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، تصریح کرد:، اما با توجه به نوع فعالیت کارگاه و وجود موادی همچون رزین و پشم شیشه در حجم بالا که منجر به گسترش آتش‌سوزی شد، یک فروند لنج به طور کامل در آتش سوخت. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده