سرمربی نساجی پاسخ استقلالی‌ها را داد-راهبرد معاصر

سرمربی نساجی پاسخ استقلالی‌ها را داد

در حالی که تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان استقلال پس از پایان مسابقه مقابل نساجی به شدت علیه تیم داوری و بیژن حیدری مصاحبه کردند، سرمربی نساجی حرف جالبی بر زبان آورد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 25
کد خبر: ۲۴۲۲۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از این‌که مسابقه نساجی و استقلال به پایان رسید جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی خود علیه بیژن حیدری موضع گرفت و علاوه بر آن گروهی از مربیان و بازیکنان استقلال نیز پیرامون اتفاقات داوری و به طور کلی شرایطی که مدعی بودند داوری‌ها در این فصل برایشان ایجاد کرده حرف زدند اما ساکت الهامی طور دیگری صحبت کرد.

 

سرمربی نساجی که پس از بازگشت به این تیم کارنامه موفقی داشته است، بامداد شنبه در گفت‌وگویی با خبرورزشی که درون فرودگاه مهرآباد انجام شد، پیرامون عملکرد بیژن حیدری به خبرنگار ما گفت: برای هواداران هر دو تیم احترام زیادی قائلم و آرزو می‌کنم در زندگی موفق باشند. پیرامون بحث داوری هم ترجیح می‌دهم ین مسئله را به کارشناسان واگذار کنم اما به عنوان کسی که سال‌هاست در این مملکت مربی‌گری می‌کند و به واسطه شغلش با وضعیت و قوانین داوری هم آشناست، می‌خواهم به آقای بیژن حیدری بابت قضاوتش تبریک بگویم.

 

ساکت الهامی ادامه داد: آقای دکتر بیژن حیدری واقعا درود به شرفت. انصافا دست مریزاد که خیلی خوب قضاوت کردی و با وجود حساسیت فراوان این مسابقه، تحت تاثیر جو و فضای بیرونی قرار نگرفتی. بیخود نیست که به عنوان داور الیت انتخاب شده‌ای و به نمایندگی از جامعه داوری ایران در سراسر قاره آسیا قضاوت دیدارهای بین‌المللی را به شما می‌دهند. دوباره تاکید می‌کنم درود به شرفت آقا بیژن./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده