روز ۲۳۳ طوفان الاقصی/ حملات همزمان هوایی و زمینی علیه نوار غزه-راهبرد معاصر

روز ۲۳۳ طوفان الاقصی/ حملات همزمان هوایی و زمینی علیه نوار غزه

حملات همزمان هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و وقوع درگیری‌های شدید در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۴۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد اوضاع کرانه باختری در سایه حمله نظامیان صهیونیست به این منطقه به شدت ملتهب شده است.

 

حملات همزمان جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی علیه غزه

شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به صورت شدید شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

 

بر اساس این گزارش، بمباران یک ساختمان مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه چندین زخمی برجای گذاشت.

 

حملات همزمان هوایی و زمینی علیه نوار غزه

خبرنگار شبکه الجزیره نیز از حملات هوایی و توپخانه ای شدید علیه اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

 

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیز به صورت گسترده منطقه‌ای را در بیت لاهیا واقع در شمال این باریکه هدف قرار داد.

 

وقوع درگیری‌های شدید در کرانه باختری

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی طی ساعات گذشته از حمله گسترده نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.

 

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیستی که به جنین حمله کردند تمام بیمارستان‌های این شهر را تحت محاصره خود درآوردند.

 

عناصر صهیونیست علاوه بر محاصره بیمارستان‌های جنین، چندین ساختمان در این شهر را اشغال کرده و تک تیراندازهای خود را بر فراز آنها مستقر کردند.

 

شبکه الجزیره تاکید کرد که طی ساعات بامداد امروز بعد از حمله نظامیان صهیونیست به جنین، صدای شلیک گلوله و انفجارهای گسترده در این منطقه به گوش رسیده است.

 

علاوه بر شهر و اردوگاه جنین، اردوگاه الامعری در جنوب رام الله، منطقه البیره، منطقه بیتونیا در غرب رام الله و روستای مادما در جنوب نابلس شاهد حمله نظامیان صهیونیست و بازداشت بی دلیل تعدادی از ساکنان این مناطق بودند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده