بیژن حیدری با استقلال نامهربان بود-راهبرد معاصر

بیژن حیدری با استقلال نامهربان بود

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت: به بازیکنان تیم استقلال توصیه می کنم فقط و فقط روی بازی خودشان تمرکز کنند و در آزادی برنده شوند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ فوتبال ایران روزهای حساس و هیجان انگیزی را دنبال می کند. در آستانه دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر به سر می بریم درحالی که پرسپولیس ۶۲ امتیازی به عنوان صدرنشین جدول باید به مصاف شمس آذر قزوین برود.از طرفی استقلال ۶۱ امتیازی در خانه با گل گهرسیرجان بازی دارد که هر دو بازی در سرنوشت قهرمانی تأثیرگذار است.

 

در این ارتباط صادق ورمزیار به خبرورزشی گفت: به نظر من لیگ با تساوی در قائم شهر یا پیروزی حریف در تهران به پایان نرسیده است. هنوز دو هفته و ۶ امتیاز بسیار ارزشمند و مهم باقی مانده و هواداران استقلال باید امیدوارانه ورزشگاه آزادی را روز سه شنبه و در بازی با گل گهر سیرجان پُر کنند. بازیکنان استقلال هم باید همین تفکر را داشته باشند و با تمام وجود در این دو بازی باقی مانده به مدان رفته و پیروز شوند. من خودم خیلی امیدوارم و انشالله سه شنبه با حمایت هواداران و تلاش کادرفنی و بازیکنان استقلال می توانیم برنده از زمین خارج شویم.

 

وی ضمن اشاره به مصاحبه جواد نکونام و شاگردانش پس از بازی با نساجی مازندران، یادآور شد: به نظر من بیژن حیدری در بازی با نساجی با استقلال نامهربان بود. او تمام صحنه های ۶۰ به ۴۰ را هم به سود نساجی سوت زد و یک پنالتی هم برای استقلال نگرفت. به هر حال نوع قضاوت باعث عصبانیت سرمربی و بازیکن می شود ضمن آن که این فصل جواد نکونام فشار زیادی را تحمل کرده است. امیدوارم در این دو بازی تمام اعضای تیم استقلال همه وجود خود را گذاشته و ۶ امتیاز ممکن را کسب کنند. باقی اش را بسپارند به آن بالایی.

 

مدافع چپ پیشین استقلال در خصوص دیدار شمس آذر و پرسپولیس در قزوین نیز خاطرنشان کرد: سعید دقیقی را خوب می شناسم. او انسان شریفی است و مربی بسیار خوبی هم نشان داده و در همین فصل یقه تیم های بزرگ را گرفته است. من مطمئن هستم شمس آذر برای اعاده حیثیت خودش بازی می کند و می تواند از پرسپولیس در قزوین امتیاز بگیرد، ضمن آن که مس رفسنجان هم تیمی نیست که آسان امتیاز از دست بدهد. این تیم با محرم نویدکیا ثابت کرده که توانایی پیروزی و امتیاز گرفتن از هر تیمی ولو پرسپولیس را دارد.

 

صادق ورمزیار در پایان افزود: به همین دلایلی که اشاره کردم به بازیکنان تیم استقلال توصیه می کنم فقط و فقط روی بازی خودشان تمرکز کنند و در آزادی برنده شوند. شک نکنید پرسپولیس در دو بازی آینده خود امتیاز از دست می دهد، فقط ما به عنوان تیم استقلال باید حتما برنده شویم./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده