خبر خوب برای نکونام؛ این ۳ ستاره بازی با استقلال را از دست دادند-راهبرد معاصر

خبر خوب برای نکونام؛ این ۳ ستاره بازی با استقلال را از دست دادند

سه بازیکن گل‌گهر به‌طور قطعی در دیدار مقابل استقلال حضور ندارند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ گل‌گهر سیرجان در شرایطی فردا بازی حساسی را در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال برگزار می‌کند که سه بازیکن شاخص خود را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار ندارد و همین مسئله می‌تواند آنها را با مشکل بزرگی در جدال با شاگردان جواد نکونام مواجه کند.

 

علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی گل‌گهر سیرجان که در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک به دلیل ضربه به‌صورت رضا جبیره کارت زرد گرفت و در ادامه به علت درگیری با عارف حاجی‌عیدی اخطار دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد، یکی از غایبان این تیم برابر استقلال تهران است.

 

مهدی تیکدری، مدافع راست گل‌گهر نیز که گزینه نقل و انتقالاتی استقلال در زمستان بود، در دیدار گذشته برابر آلومینیوم به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشت که مصدومیت او برطرف نشده و فردا هم نمی‌تواند برابر آبی پوشان پایتخت به زمین برود.

 

علی‌اصغر عاشوری نیز دیگر بازیکن گل‌گهر سیرجان است که پس از حضور تعویضی مقابل آلومینیوم اراک در شروع نیمه دوم،  با آسیب‌دیدگی مواجه شده و فردا نمی‌تواند تیمش را برابر استقلال همراهی کند.

 

وضعیت قائم اسلامی‌خواه نیز برای دیدار با استقلال نامشخص است ولی احتمال دارد این بازیکن با تایید کادر پزشکی گل‌گهر سیرجان بتواند برابر آبی‌ها به میدان برود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده