واکنش سرمربی پرسپولیس به صحبت‌های جواد نکونام-راهبرد معاصر

واکنش سرمربی پرسپولیس به صحبت‌های جواد نکونام

واکنش اسمار به صحبت‌های جواد نکونام در مورد داوری بازی‌های پرسپولیس حرفه‌ای بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز گذشته نشست خبری اوسمار ویرا برگزار شد و سرمربی برزیلی پرسپولیس در واکنش به سوالی در مورد نکونام پاسخ بسیار منطقی وخوبی داد و گفت هیچ حرفی در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم چیزی نگویم.

 

این بهترین جوابی بود که ویرا می‌توانست در مورد صحبت‌های نکونام بدهد.او با این کار هم خودش و تیمش را وارد حاشیه نکرد و هم به همکارش که مصاحبه تندی کرده بود احترام گذاشت.در واقع می‌توان گفت ویرا با حرف نزدن در مورد صحبت‌های نکونام یک دنیا حرف زد و قضاوت را بر عهده فوتبالدوستان منصف و البته کارشناسانی گذاشت که فراتر از رنگ‌ها خود فوتبال را دوست دارند و برای آن ارزش قائل هستند. 

 

ویرا دو راه داشت، یا باید مثل خود جواد نکونام صحبت می‌کرد و یا هیچ پاسخی نمی‌داد که روش دوم را انتخاب کرد تا در آستانه بازی با شمس آذر قزوین تیمش را وارد حاشیه نکند. او بسیار سیاستمدارانه و البته حرفه‌ای برخورد کرد و تحسین زیادی را برای خود خرید.حالا در نظر افکار عمومی ویرا یک مربی جنتلمن است که سعی می‌کند قبل از بازی به داوران فشار نیاورد و البته با رقیب هم درگیر نشود.

 

آنچه مسلم است صرف نظر از نتایج بازی‌های هفته بیست و نهم اوسمار ویرا با آرامش خاصی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود در حالی که ذهن جواد نکونام تا حد زیادی مغشوش است و باید دید آیا او می‌تواند ذهن خودش و البته بعد از آن شاگردانش را مدیریت کند یا نه؟

 

این مسائل البته فوتبالی نیست اما می‌تواند به فوتبال و اتفاقات مستطیل سبز ربط پیدا کند حتی کارلو آنچلوتی می‌گوید قبل از هر بازی استرس دارم و به طور طبیعی امثال نکونام و ویرا هم چنین استرسی را برای بازی‌های حساس تجربه می‌کنند اما ویرا تلاش کرده هیجان بازی‌های پایانی را مدیریت کند و به نظر می‌رسد در این راه موفق بوده است./ انا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده