مجلس پنج‌شنبه جلسه دارد-راهبرد معاصر

مجلس پنج‌شنبه جلسه دارد

منتخبان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با برگزاری جلسه علنی در روز پنج‌شنبه موافقت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه هشتم خرداد ماه) گفت: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس تا پایان زمان اداری فردا (چهارشنبه) اعضای شعب پانزده‌گانه باید در مجلس حضور داشته باشند و رسیدگی به اعتبارنامه‌ها را انجام دهند، بنابراین همه نمایندگانی که عضو شعب هستند باید تا پایان زمان اداری روز چهارشنبه در مجلس حضور داشته باشند تا اگر نماینده‌ای نسبت به بررسی‌های انجام شده اعتراض داشت به آن رسیدگی شود.

 

وی افزود: پس از آن طبق آیین‌نامه روند بررسی اعتبارنامه‌ها براساس گزارشی که شعب پانزده‌گانه ارائه می‌کنند در جلسه علنی سپری می‌شود لذا ما دو راه در پیش داریم؛ اول اینکه مجلس روز پنج‌شنبه جلسه علنی داشته باشد و اعتبارنامه نمایندگان بررسی شود یا اینکه هفته آینده در روزهای شنبه و یکشنبه مجلس جلسه علنی برگزار کند.

 

رئیس مجلس با بیان اینکه وظیفه ما این است که به سرعت مجلس آماده کار شود بنابراین اعتبارنامه نمایندگان باید زودتر به تصویب برسد، گفت: بنابراین رای‌گیری استمزاجی انجام می‌شود تا برای روز پنج‌شنبه جلسه داشته باشیم یا خیر؟

 

در ادامه رای‌گیری انجام شد و منتخبان با اکثریت آرا با برگزاری جلسه علنی در روز پنج‌شنبه جهت رسیدگی به اعتبارنامه‌ها موافقت کردند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده