وحیدی: استانداران خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهند-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

وحیدی: استانداران خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهند

وزیر کشور از استانداران خواست بدون وقفه به کار خود در عرصه تکمیل طرح‌ها و خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.


جای خالی شهید مالک رحمتی در این نشست با یک قاب عکس مزین شده بود و استانداران سراسر کشور همچنان در حزن و اندوه این همراه و همسنگر خود در عرصه خدمت به مردم بودند.


وزیر کشور در این نشست با عرض تسلیت مجدد حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان، گفت: اگر چه این مصیبت، عزای بسیار عمیقی بر همه ما بود، اما عنایت اللهی و جوشش مردم تسکینی شد بر قلوب همه و مردم یک بازشناسی جدید از رئیس‌جمهور و خادمان شهید داشتند.


وحیدی افزود: در این شرایط این خود موجب امیدواری است که مردم بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی پرشور و همچنان پا برجا است.


وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور شهید، گفت: امروز همه داغدار این مصیبت بزرگ هستیم و سلامتی وجود مقدس امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان را از خداوند خواستاریم.


وزیر کشور همچنین در یادکردی از استاندار شهید آذربایجان‌شرقی نیز، گفت: برادر عزیزمان شهید مالک رحمتی در مدت مسئولیت در آستان خوش درخشید و ما افتخار می‌کنیم که چند ماهی را در خدمت ایشان بودیم.


وحیدی همچنین از سایر شهدای خدمت یاد کرد و گفت: آیت‌الله آل هاشم، آقای امیرعبداللهیان و همچنین کادر پرواز جایگاهی والا دارند.


وزیر کشور در بخش دیگری از این نشست، خطاب به استانداران، به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و تأکید کرد: سرمایه‌های اجتماعی که در روزهای اخیر در سراسر کشور شاهد آن بودیم، باید حفظ شود و با همین سرمایه نیز برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آماده شده‌ایم.


وحیدی، مشارک حداکثری در انتخابات را مورد توجه و تأکید قرار داد و گفت: استانداران سراسر کشور مشارکت در انتخابات را با همه ابعاد باید دنبال کنند.


وزیر کشور در بخش دیگری از این نشست هم‌اندیشی به موضوع تکمیل پروژه‌ها و ارائه گزارش عملکرد از کارهای دولت در دوران ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پرداخت و از استانداران خواست بدون وقفه به کار خود در عرصه تکمیل پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهند.


وی همچنین از استانداران خواست موضوع تنظیم بازار را جدی بگیرند و محکم و استوار و بدون خستگی همچنان ترویج‌دهنده فرهنگ دولت مردمی و خدمتگزار باشند.


وزیر کشور همچنین با اشاره به برنامه دیدار با همتای عراقی‌اش در آینده نزدیک، تأکید کرد: عملیات و تدابیر مربوط به آیین اربعین حسینی باید بهتر از سال گذشته اجرا شود.


در این نشست، استانداران نیز گزارش‌هایی از وضعیت اجرای پروژه‌ها و روند پیشرفت آن ارائه کردند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده