دستگیری ۲ سارق با شلیک پلیس-راهبرد معاصر

دستگیری ۲ سارق با شلیک پلیس

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق با شلیک پلیس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۹۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ علی قاسم‌پور درباره دو ماموریت اخیر ماموران پلیس پیشگیری طی شبانه‌روز گذشته در تهران گفت: روز گذشته همکاران من در گشت‌زنی‌های خود در خیابان اطاعتی جنوبی در محله مرزداران، به یک خودروی سواری با دو سرنشین مشکوک شده و آنها را تحت نظر گرفتند. مدتی بعد، سرنشینان خودرو با استفاده از دیلم، قفل یک مغازه را شکسته و اقدام به سرقت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران وارد عمل شده و قصد دستگیری این سارقان را داشتند، اما آنها خود را به خودروی خود رساندند و موفق به فرار شدند.

قاسم پور گفت: این راننده به صورت بسیار خطرناکی به فرار خود ادامه داد تا اینکه ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، با استفاده از سلاح خود، با شلیک چند تیر هوایی، خودروی دو متهم را توقیف و آنان را دستگیر کردند. همچنین در بررسی خودرو مشخص شد این خودرو سرقتی است. همچنین در بازرسی از خودرو نیز ادوات سرقت و ماسک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان در بازجویی به ۱۰ فقره سرقت از منزل، خودرو و مغازه اعتراف کردند و برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کشف موتورسیکلت سرقتی در پایانه جنوب

قاسم‌پور با اشاره به پرونده دوم گفت: مدتی پیش همکاران من در کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب، مشغول گشت زنی در این منطقه بودند که به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شدند. ماموران با استعلام پلاک این موتورسیکلت متوجه شدند که این وسیله نقلیه سرقتی است به همین دلیل فورا به سرنشین آن دستور ایست دادند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم با دیدن پلیس فورا پا به فرار گذاشت و تعقیب و گریز آغاز شد. در جریان این تعقیب و گریز، ماموران با به کارگیری سلاح، موفق شدند این متهم ۵۰ ساله را دستگیر کنند.

وی در جریان بازجویی‌ها به سرقت این موتورسیکلت اعتراف کرد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، به دادسرا ارجاع داده شد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار