سخنان سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل شمس آذر-راهبرد معاصر

سخنان سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل شمس آذر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عبور از خط بازیکنان شمس آذر برای گلزنی کار بسیار دشواری بود که بازیکنان در طول بازی با آن روبرو شدند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۰۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، اوسمار ویرا شب سه‌شنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با شمس آذر و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز بازی خیلی سختی داشتیم و تیم شمس آذر خوب بازی کرد و امکان عبور از خط بازیکنان حریف دشوار بود اما گل اول را که زدیم و با خیال راحت‌تری ادامه دادیم.

 

وی با بیان اینکه نیمه دوم بازی روان‌تر شد، ادامه داد: بازی با استقلال خوزستان و شمس آذر فرق دارد؛ تیم شمس آذر سانترهای خوبی دارد و در حاشیه بازی به خوبی توپ‌ را مهار می‌کند.

 

«ویرا» در مورد داوری بازی اظهار کرد: من هیچگاه در مورد بد با خوب بودن داوری نظری نمی‌دهم و به دنبال مسایل فنی هستم؛ به نظرم این موضوع باید از چشم خبرنگاران و ناظران دنبال شود.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: برای جشن قهرمانی هنوز خیلی زود است و نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم اما تمام تمرکز من این است که به قهرمانی برسیم و این برای ما از همه‌چیز مهم‌تر است.

 

«ویرا» در مورد بازی «مسعود ریگی» بیان کرد: خوشحالم که مسعود گل زد چون همیشه پست مورچه‌ای داشت؛ یعنی زیاد تلاش می‌کرد اما چندان به چشم نمی‌آمد؛ اینکه موفق شد گل بزند خیلی خوشحال‌کننده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دلیل عصبانیت من در پایان بازی گذشتن از وقت اضافه بود و بازی می‌توانست ادامه پیدا کند و داور بعدا سوت پایان را بزند.

 

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: از تمام مردم قزوین تشکر می‌کنم و از دیروز که آمدیم، مهمان‌نوازی خوبی داشتند و امروز نیز جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند؛ به تیم شمس آذر بابت فراهم کردن این زمین نیز تبریک می‌گویم.

 

گفتنی است بازی تیم‌های شمس آذر و پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان با نتیجه سه بر یک به نفع تیم میهمان به پایان رسید./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده