گل اول و سوم پرسپولیس مشکوک بود/ اتفاقات بازی شمس‌آذر را مورد بازبینی قرار دهید!-راهبرد معاصر

گل اول و سوم پرسپولیس مشکوک بود/ اتفاقات بازی شمس‌آذر را مورد بازبینی قرار دهید!

پیشکسوت استقلال گفت: دوست ندارم این حرف را بزنم اما مجبورم صحبت‌هایی را مطرح کنم که شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید؛ یک بار دیگر فیلم بازی پرسپولیس و گل‌گهر را تماشا کنید، گل اول و سوم این تیم کاملا مشکوک بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۰۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال برنده شد و البته به سه امتیاز کامل این بازی نیاز داشت، اگرچه نگاه آبی‌ها به نتیجه رقیب بود اما باید برنده از زمین خارج می‌شدند که شدند.

 

وی افزود: پرسپولیس اگرچه برنده شد و برای قهرمانی در روز آخر شانس زیادی دارد ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هزار و یک اتفاق رخ دهد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: دوست ندارم این حرف را بزنم اما مجبورم صحبت‌هایی را مطرح کنم که شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید، یک بار دیگر فیلم بازی پرسپولیس و گل‌گهر را تماشا کنید؛ گل اول و سوم این تیم کاملا مشکوک بود.

 

نوری تاکید کرد: امیدوارم آنهایی که قرار است ۲ هفته پایانی لیگ برتر را به صورت ویژه نظارت کنند اتفاقات بازی پرسپولیس و شمس‌آذر را مورد بازبینی قرار دهند تا خیلی از اتفاقات و حقایق مشخص شود.

 

وی تصریح کرد: استقلال در بازی برابر پیکان نیز با قدرت در زمین حاضر شود، آبی‌ها باید رقیب خود را از پیش رو بر دارند و بعد به این فکر کنند که چه نتیجه‌ای در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان رخ می‌دهد.

 

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: فوتبال به خاطر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی‌اش به زیباترین ورزش دنیا تبدیل شده است. دنیا را چه دیدید شاید در هفته پایانی سرنوشت به استقلال لبخند بزند و قهرمان شود./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده