حمله مسلحانه به ایست و بازرسی جنگلی ساری + جزئیات-راهبرد معاصر

حمله مسلحانه به ایست و بازرسی جنگلی ساری + جزئیات

سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با اشاره به تکرار حمله مسلحانه افراد ناشناس به ایست و بازرسی محمولات جنگلی واردمحله ساری، گفت: از ابتدای امسال تاکنون این چهار مورد حمله مسلحانه‌ای است که با آن مواجه هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۱۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ موسی مقیمی سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_منطقه ساری درباره حمله مسلحانه افراد ناشناس به ایست و بازرسی محمولات جنگلی وارد محله شهرستان ساری اظهار کرد: ساعت دو بامداد امروز ۹ خرداد ماه سه فرد نقابدار مسلح به ایست و بازرسی محمولات جنگلی وارد محله ساری حمله کردند.

وی افزود: این افراد شیشه نگهبانی را شکستند و پس از تیراندازی و ضرب و شتم دو نفر از نگهبانان حاضر از محل متواری شدند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_منطقه ساری بیان کرد: بلافاصله بعد از این اتفاق با حضور سرپرست و جانشین و تیم عملیاتی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران _ ساری در محل وقوع تیراندازی، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با عوامل انتظامی جهت پیگیری موضوع و شناسایی عوامل حمله کننده به نگهبانی مذکور صورت گرفت است.
مقیمی با تاکید بر اینکه کار ما در فضایی است برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب مقابله می‌کنیم، تصریح کرد: از ابتدای امسال حدود پنج مورد حمله مسلحانه به جنگل‌بانان و منازل همکاران شده است.

وی گفت: افراد فرصت‌طلب به منازل همکاران ما در آمل، ساری و نور نیز حمله کردند که امیدواریم برخورد لازم صورت گیرد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده