جیب‌بر‌های شهرری در بازداشت-راهبرد معاصر

جیب‌بر‌های شهرری در بازداشت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار که با همکاری یکدیگر که اقدام به سرقت جیب بری و کش رو زنی در محله‌های مختلف شهرری می‌کردند، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۴۸۲

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت و جیب بری و کش رو زنی در محله‌های مختلف شهرری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی مشخص شد، که این ۲ سارق با سوءاستفاده از شلوغی بازار و محله‌های پر ازدحام محدوده شهرری خصوصا اطراف حرم، از غفلت زائران استفاده و اقدام به جیب بری و سرقت تلفن همراه و اجناس و وجوه نقد آنان می‌کنند.

 

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و سرانجام سارقان را رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

 

وی گفت: ماموران انتظامی قبل از دستبرد اعضای این باند به گوشی تلفن همراه خانمی در نزدیکی یکی از بقعه‌های متبرکه، آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان که از اتباع خارجی هستند در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به ۱۶ فقره جیب بری در اماکن عمومی شلوغ، اعتراف کردند.

 

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان با دستور قضائی برای بررسی دیگر ابعاد پرونده تحت نظر پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار