دستگیری ۳ شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی یگان ویژه-راهبرد معاصر

دستگیری ۳ شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی یگان ویژه

فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری سه قاتل و شرور مسلح در محور کرمان-بردسیر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ علی پورنخعی در این‌باره گفت: به دنبال دریافت اخباری از مرکز عملیات پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر شناسایی سه قاتل و شرور مسلح و تردد آنها با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور کرمان_بردسیر، تیم‌های عملیاتی گردان تکاوری ابوذر سوژه مورد نظر را شناسایی و با شگرد‌های خاص پلیسی برای توقف و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران فرماندهی گردان‌های تکاوری ابوذر بلافاصله بعد از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با تدابیر امنیتی لازم خودروی مورد نظر را متوقف و اشرار مسلح را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر با بیان اینکه در پرونده هر سه متهم سوابق زیادی از جمله چندین فقره قتل مسلحانه، درگیری با مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی و شرارت‌های مکرر در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ثبت شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای تکمیل پرونده تحویل عوامل انتظامی و مراجع قضایی شهرستان بردسیر شدند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده