قرارداد مودریچ با رئال مادرید تمدید شد-راهبرد معاصر

قرارداد مودریچ با رئال مادرید تمدید شد

هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید برای فصل بعد هم در این تیم خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ لوکا مودریچ که پس از قطعی شدن جدایی تونی کروس از رئال مادرید در پایان این فصل، احتمال ماندنش در این تیم بیشتر شده بود، حالا خبر می‌رسد که تمدید قراردادش انجام شده و این موضوع به زودی توسط این باشگاه لالیگایی اعلام رسمی خواهد شد.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد، قرارداد لوکا مودریچ 38 ساله با رئال مادرید تمدید شد. به این ترتیب این هافبک کروات فصل بعد هم پیراهن رئال مادرید را برتن خواهد کرد و سیزدهمین فصل حضورش در این تیم را تجربه خواهد کرد.

مودریچ که گفته می‌شود می‌خواهد با پیراهن رئال مادرید بازنشسته شود، تاکنون به کهکشانی‌ها برای کسب 25 جام مختلف کمک  کرده که از آن جمله می‌توان به پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا اشاره کرد.

 

این هافبک کروات که در سال 2012 از تاتنهام به پرافتخارترین باشگاه اروپا پیوست، تاکنون در 533 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 39 گل، 86 پاس‌گل هم برای‌ هم‌تیمی‌هایش ساخته است./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار