الهیان:دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم، شعار دولت من است-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

الهیان:دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم، شعار دولت من است

نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با نگاهی جدید به حوزه آسیب‌های مدیریتی و ناکارآمدی‌ها و راه‌حل‌های جدید به این عرصه آمدم و شعار دولتم را دولت ، اقتصاد و جامعه سالم اعلام می‌‌کنم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۳۸

به گزارش راهرد معاصر؛ زهره الهیان نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد بیان کرد: در این نقطه از تاریخ به همه دستاوردهای ایران اسلامی و اقتداری که جمهوری اسلامی ایران به برکت خود شهدا و رهبری امام خامنه‌ای دارد، افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما اوج این اقتدار را در عملیات وعده صادق مشاهده کردیم که حکایت از تدبیر و نگاه حکمت محور رهبری عزیز انقلاب دارد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با نگاهی جدید به حوزه آسیب‌های مدیریتی و ناکارآمدی‌ها و راه‌حل‌های جدید به این عرصه آمدم. من ضمن احترام به همه دستاوردها، شعارم را دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم اعلام می‌کنم.

الهیان اظهار داشت: شفافیت در رأس امور دولت سالم است، مبارزه با فساد در اولویت‌های امور آن خواهد بود و پیشگیری و خشکاندن ریشه‌های فساد به عنوان یک اصل اساسی مطرح است.

وی اضافه کرد: دولت آینده نباید خود را قهرمان در همه امور بداند و متصدی همه امور باشد بلکه با بیان مشکلات، پیچیدگی ها، در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ظرفیت جوانان این مرز و بوم را به کار بگیرد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات و امداد از مردم مدلی از حکمرانی مردم پایه را در دولت آینده ارائه خواهم داد که نگاه ها و ایده های نخبگان برای حل مشکلات این مرز و بوم به کمک بیاید.

الهیان بیان کرد: نیاز است همه مردم این مرز و بوم در حل مشکلات کشور مشارکت داشته باشند و این حلقه های میانی و گروه های مردمی هستند که می توانند بهتر از خود دولت ها امور را به دست بگیرند و دولت فقط متصدی امور باشد و موانع را از پیش روی جوانان این مرز و بوم بردارد

وی عنوان کرد: ذخایر عظیم انسانی، نخبگان و ملت بزرگ ما باید در مسیر انقلاب به کار گرفته شود و این هدف باید توسط دولت قدر دانسته شود و برنامه جدی برای به کارگیری این ظرفیت های انسانی داشته باشد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هر جا نخبگان ورود داشتند، توانسته‌اند سدها را بردارند، خاطر نشان کرد: در دولت من باید آزادی های سیاسی و اجتماعی برای بیان ایده ها و سلایق مختلف جدی گرفته شود./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده