هشدار وزش باد شدید در پایتخت-راهبرد معاصر

هشدار وزش باد شدید در پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید در استان به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی استان خبر داد و گفت: به مردم توصیه می‌شود از سازه‌های نیمه‌کاره فاصله بگیرند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۷۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حامد یزدی‌مهر از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این مخاطره از امروز یکشنبه آغاز و تا فردا دوشنبه ۱۴ خردادماه در استان به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بر ضرورت پرهیز از حضور افراد در مناطق مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها تاکید کرد و گفت: از ذی‌نفعان می‌خواهیم نسبت به استحکام‌سازی تابلو‌های تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه بر لزوم اجتناب از پرواز با گلایدر و هواپیما‌های سبک تاکید کرد و افزود: مردم عزیز به خصوص ساکنان نیمه جنوبی و غربی از توقف کنار درختان و سازه‌های نیمه‌کاره به طور جدی خودداری کنند.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی الزامی است و مدیریت بحران در حالت آماده‌باش خواهد بود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده