آیت‌الله نوری همدانی: نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت آلوده کرد-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

آیت‌الله نوری همدانی: نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت آلوده کرد

مرجع تقلید شیعیان، حفظ انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات و تضعیف آن را حرام دانست و گفت: هرگونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهمترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح است؛‌ امروز وحدت یک اصل است و نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت و دروغ آلوده نمود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۷۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر در آستانه رحلت فقیه عالیقدر، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» قرار گرفته‌ايم. شخصیت ممتازی که در قرون اخير کم نظیر و از بعضی جهات بی نظیر بوده است. مردی که معادلات سیاسی جهان را تغییر داد و توانست به نفع مستضعفین گام بردارد و خواب راحت مستکبران را آشفته نماید. 
در راه و هدف خود مقاوم بود، در این مسیر از غیر خدا نمی‌هراسید و مردم برایش یک اصل بود، درخشندگی علمی در فقه، اصول، کلام، فلسفه و تفسیر او را از برجسته‌ترین شخصیت‌های حوزه علمیه نمود و عرفان مطابق با فرهنگ اهلبیت (علیهم السلام) از امتیازات ایشان محسوب می‌شد.
علم و عمل و اخلاق و اخلاص در او موج می‌زد و از همین رهگذر با توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) و پشتیبانی مردم بزرگترین انقلاب را به ثمر رساند و بعد از رحلت نیز خلف صالح او رهبری معظم انقلاب با همان کیفیت راه را ادامه داد و امید دشمنان را ناامید کرد.
امروز همان سخن امام را تکرار و تاکید می‌کنم که حفظ این انقلاب از اوجب واجبات و تضعیف آن حرام می‌باشد و هرگونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهمترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح با شاخص‌های داشتن تقوی، اخلاص، استکبار‌ستیزی، مردمی بودن و معتقد به رکن اصلی نظام یعنی ولایت فقیه می‌باشد.
امروز ملت ایران بعد از شهادت‌ رئیس جمهور شهید که نمونه‌ای از این صفات بیان شده بود در آستانه انتخابات قرار گرفته که إن‌شاءالله با حضور خود و انتخاب فردی اصلح راه امام عزیز را ادامه خواهند داد و باید توجه داشت که امروز وحدت یک اصل است و نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت و دروغ آلوده نمود. 
در پایان با  آرزوی فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون رهبری معظم انقلاب، عزت ملت عزیز ایران را از پروردگار متعال خواستارم.
قم المقدسه
13 خردادماه 1403
حسین نوری همدانی/فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده