چهار شرور مسلح در جریان رزمایش پاک‌سازی کویر بردسکن به هلاکت رسیدند قاچاقچیان بین المللی به ۵ سال حبس و ۶ هزار میلیارد جزای نقدی محکوم شدند دیدار محسنی‌اژه‌ای با مقام عالی قضایی پاکستان هانی کرده با اصابت ۲ گلوله پلیس بازداشت شد پیش‌بینی افزایش گردوخاک از دوشنبه در تهران اسامی برخی محصولات خوراکی غیرمجاز اعلام شد اعلام جرم دادستانی تهران علیه مدیران دو رسانه دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق دانش‌آموزان سنندجی عزل مدیر آموزش و پرورش ری درپی پرونده تعرض به دانش‌آموزان جزئیاتی از پرونده تعرض یک معلم به دانش‌آموزان در شهر ری نیسان آبی رکورد دار واژگونی در روز‌های بارانی/جایگزینی گاردریل‌ها با نیوجرسی در بزرگراه‌های پایتخت اصلاح آیین‌نامه تغذیه دانشجویان/اختصاص ۴ همت به حوزه تغذیه پلیس: آزارگر زنان تهرانی دستگیر شد + عکس متهم توقیف ۱۱ فروند قایق شوتی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس واریزی حقوق معلمان و فرهنگیان با احکام جدید / میزان افزایش حقوق معلمان

نقض مجدد حریم خصوصی کاربران توییتر

خبرگزاری اسپوتنیک می‎گوید که توییتر، شماره تلفن و آدرس ایمیل تعدادی از کاربران خود را در دسترس بازاریاب‌ها قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 09
کد خبر: ۲۴۴۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اطلاعات کاربران توییتر در دسترس بازاریاب‌ها قرار گرفتبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مقام‎های توییتر می‌گویند: این موضوع که اطلاعات شخصی کاربران در دسترس دیگران قرار گرفته یک «اشتباه» بوده است.

 

 مقام‎های این شبکه اجتماعی به دلیل دسترسی بازاریاب‌ها به شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران، عذرخواهی کرده‎اند.

 

مقام‎های توییتر اذعان کرده‎اند "ما اخیرا متوجه شدیم زمانی که شما یک ایمیل و یا شماره تلفن را برای اهداف امنیتی (احراز هویت ۲ عاملی) تهیه می‌کنید، این اطلاعات ممکن است به طور ناخواسته به خصوص در سیستم تبلیغاتی مخاطبان و شرکای ما برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد."

 

توییتر می‌گوید که در روز ۱۷ سپتامبر این نقص را برطرف کرده، اما در این باره که این نقص چه تعدادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده سخنی به میان نیاورده است.

 

این نخستین بار نیست که شبکه‌های اجتماعی اینگونه اشتباهات را مرتکب شده و اطلاعات خصوصی کاربران را در اختیار طرف سوم قرار می‌دهند.

 

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که در بسیاری از موارد، حریم خصوصی کاربران از سوی اَبَرشرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نقض می‌شود.

منبع: میزان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار