پلیس راهور دیر خبر داد، اما طرح زوج یا فرد بی‌توقف اجرا می‌شود دورکاری بانوان شاغل ادارات خوزستان در روز چهارشنبه به مناسبت روز زن اتوبوس و مترو در این روز رایگان شد هشدار بارش‌های سنگین در ۵ استان؛ بارش برف و باران در ۱۵ استان از فردا چهارشنبه مدارس نمونه دولتی حذف می‌شوند؟ هوا سرد می‌شود / باران تا جمعه در تهران ادامه دارد مدارس و دانشگاه‌های کدام استان‌ها و شهر‌ها چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۴ تعطیل است؟ جزئیات جدید پرونده قتل «منصوره قدیری» اعلام شد مدارس مازندران به دلیل شیوع آنفولانزا، فردا چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۴ مجازی شد تمام مقاطع آموزشی خراسان رضوی فردا چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۴ مجازی شد تمام مدارس سیستان و بلوچستان فردا چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۴ مجازی شد کشف قلک‌های ۱۸۰۰ساله مملو از سکه پنجمین پرواز بارورسازی ابر‌ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه انجام شد مدارس و دانشگاه‌های کدام استان‌ها فردا سه‌شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ اطلاعیه مهم درباره فعالیت مدارس مازندران فردا سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ جولان آنفلوآنزا در کشور؛ شیوع بیش از سه‌برابری نسبت به حد هشدار!

نقض مجدد حریم خصوصی کاربران توییتر

خبرگزاری اسپوتنیک می‎گوید که توییتر، شماره تلفن و آدرس ایمیل تعدادی از کاربران خود را در دسترس بازاریاب‌ها قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 09
کد خبر: ۲۴۴۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اطلاعات کاربران توییتر در دسترس بازاریاب‌ها قرار گرفتبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مقام‎های توییتر می‌گویند: این موضوع که اطلاعات شخصی کاربران در دسترس دیگران قرار گرفته یک «اشتباه» بوده است.

 

 مقام‎های این شبکه اجتماعی به دلیل دسترسی بازاریاب‌ها به شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران، عذرخواهی کرده‎اند.

 

مقام‎های توییتر اذعان کرده‎اند "ما اخیرا متوجه شدیم زمانی که شما یک ایمیل و یا شماره تلفن را برای اهداف امنیتی (احراز هویت ۲ عاملی) تهیه می‌کنید، این اطلاعات ممکن است به طور ناخواسته به خصوص در سیستم تبلیغاتی مخاطبان و شرکای ما برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد."

 

توییتر می‌گوید که در روز ۱۷ سپتامبر این نقص را برطرف کرده، اما در این باره که این نقص چه تعدادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده سخنی به میان نیاورده است.

 

این نخستین بار نیست که شبکه‌های اجتماعی اینگونه اشتباهات را مرتکب شده و اطلاعات خصوصی کاربران را در اختیار طرف سوم قرار می‌دهند.

 

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که در بسیاری از موارد، حریم خصوصی کاربران از سوی اَبَرشرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نقض می‌شود.

منبع: میزان

 

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار