سال پرونده فساد در باشگاه لیگ برتری مشخص شد-راهبرد معاصر

سال پرونده فساد در باشگاه لیگ برتری مشخص شد

پرونده یک باشگاه لیگ برتری به طور جدی از سوی دادگاهی در کرمان در حال بررسی است و این بررسی تا اکنون موجب برکناری سه مدیر از فدراسیون فوتبال شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ دولت تصمیم جدی به مبارزه با فساد در فوتبال گرفته است  و کار با بررسی پرونده باشگاه مس رفسنجان آغاز شده است. باشگاهی که هم اکنون با محرم نوید کیا یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است.

سه مدیر فدراسیون فوتبال در این باره به دادگاه فراخوانده و تفهیم اتهام شده اند و این سه مدیر جایگاه های خود را در فدراسیون فوتبال از دست داده اند. یک سردبیر رسانه هم پیرامون این پرونده به دادگاه احضار شده است که اکنون گفته می شود با قرار وثیقه آزاد است و یکی از مدیران فدراسیون فوتبال هم به زندان رفته است.

اما جالب است بدانید پرونده تخلف باشگاه لیگ برتری مربوط به سالی است که تیم در لیگ یک حضور داشت. در این سال تیم با موفقیت در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به لیگ یک صعود کرد که مشخص شد به رئیس کمیته داوران – رئیس برگزاری مسابقات لیگ یک – رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و سردبیر یکی از رسانه ها سکه رشوه داده است. گفته می شود میزان سکه اهدا شده به هریک از این نفرات ۳۵ سکه بوده است./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار