عملیات موشکی موفق حزب الله علیه مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

عملیات موشکی موفق حزب الله علیه مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

حزب الله بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پایگاه الرمثا ارتش رژیم صهیونیستی درمنطقه اشغالی کفرشوبا به صورت دقیق توسط رزمندگان مقاومت با موشک هدف قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 06
کد خبر: ۲۴۴۰۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، حزب الله لبنان از انجام حمله موشکی جدید علیه یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

پایگاه خبری المیادین بامداد پنجشنبه گزارش داد که حزب الله لبنان بامداد امروز در ادامه حملات خود علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در نوار غزه، مقر نظامی ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

 

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و در پاسخ به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی، مبارزان ما پایگاه الرمثا ارتش رژیم اسرائیل در منطقه اشغالی کفرشوبا به صورت دقیق توسط رزمندگان مقاومت با موشک هدف قرار گرفت.

 

همچنین، رزمندگان حزب الله در ادامه پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها به مناطق جنوبی لبنان، شامگاه چهارشنبه با موشک «برکان» شهرک صهیونیست‌نشین «عرب العرامشه» هدف قرار دادند.

 

این در حالی است که کمی پیش‌تر رسانه صهیونیستی «حدشوت حموت» اعلام کرد که در نتیجه عملیات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان علیه یک پایگاه نظامی صهیونیستی در منطقه اشغالی «حرفیش» در شمال سرزمین‌های اشغالی، ۲ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

 

این رسانه تصریح کرد که در نتیجه این عملیات، ۲۰ صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال ۸ تن از آنان وخیم گزارش شده است.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: محل هدف قرارداده‌شده در «حرفیش» یک پایگاه نظامی برای تجمع و بسیج نیروهای نظامی بوده است. حمله به حرفیش با موشک و پهپاد انجام شده است.

 

این رسانه‌ها تاکید کردند: حرفیش تخلیه نشده است و طبیعتاً حزب‌الله از این موضوع آگاه است. حزب‌الله حمله‌های پهپادی خود را به پشت «خط تماس» گسترش داده است.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: حمله حرفیش دشوارترین حمله در شمال از آغاز جنگ به شمار می‌آید. افزایش تنشی خطرناک در شمال رخ داده، یک پایگاه نظامی هدف قرار گرفته و شمار زیادی تلفات داشته‌ایم./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده