واکنش هنیه به کشتار هولناک رژیم صهیونیستی در النصیرات-راهبرد معاصر

واکنش هنیه به کشتار هولناک رژیم صهیونیستی در النصیرات

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه اعلام کرد: ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی به جنایات در حق ملت فلسطین ادامه می‌دهد همانگونه که هم اکنون در النصیرات و دیر البلح جنایت در حق فلسطینیان جریان دارد.

 

وی افزود: همه دنیا رژیم صهیونیستی را در لیست قاتلان کودکان قرار داده است اما از توقف نسل‌کشی این رژیم در نوار غزه عاجز و ناتوان است. ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و مقاومت به دفاع از حقوق این ملت در برابر رژیم جنایتکار ادامه خواهد داد.

 

وی تاکید کرد: اگر دشمن صهیونیستی گمان می‌کند که می‌تواند گزینه‌ها و خواسته‌های خود را با زور بر ما تحمیل کند کاملاً توهم زده است.

 

اسماعیل هنیه بیان کرد: حماس هرگز هیچ توافقی که امنیتی برای ملت فلسطین به ارمغان نیاورد نخواهد پذیرفت وزیر بار آن نخواهد رفت.

 

هنیه گفت: رژیم اشغالگر از نظر نظامی، سیاسی و اخلاقی شکست خورده و دنیا باید برای توقف جنایات آن تحرکی به عمل آورد. همه ملت‌ها و آزادگان جهان باید در برابر جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی و شهادت ده‌ها نفر از غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه به پا خیزند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده