اختلاف اوسمار و درویش در مورد یک بازیکن-راهبرد معاصر

اختلاف اوسمار و درویش در مورد یک بازیکن

بازگشت علی علیپور به پرسپولیس فعلا در هاله ای از ابهام قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ اوسمار ویرا قبل از ترک ایران برنامه خود را برای پیش فصل و همچنین نقل و انتقالات به مدیران باشگاه داده است. یکی از بازیکنانی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس شنیده شده، علی علیپور است. مهاجم شمالی سابق پرسپولیس که سابقه آقای گلی با این تیم را هم در کارنامه دارد، بارها در مصاحبه هایش اعلام کرد دوست دارد به پرسپولیس برگردد. او حتی مدعی شد با پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را هم انجام داده و مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس نخواهد داشت. درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس با علیپور صحبت هایی در خصوص حضور این بازیکن در پرسپولیس انجام داده و دوست دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با این حال اوسمار برای جذب علیپور پاسخی نداده و به نظر می رسد اولویت مرد برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس جذب مهاجمان دیگری است. اوسمار به غیر از جذب یک مهاجم بلند قامت خارجی، در بین بازیکنان داخلی خواهان به خدمت گرفتن جواد آقایی پور ستاره این فصل استقلال خوزستان شده و علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد.

تا زمان مشخص شدن وضعیت اوسمار برای فصل آینده، پرونده بازگشت علیپور هم متوقف خواهد شد تا بعد از پاسخ نهایی اوسمار، باشگاه پرسپولیس فعالیت رسمی خود را در نقل و انتقالات تابستانی شروع کند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده