شمار شهدای فلسطینی از مرز ۳۷ هزار نفر عبور کرد-راهبرد معاصر

شمار شهدای فلسطینی از مرز ۳۷ هزار نفر عبور کرد

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به دنبال حمله رژیم اسرائیل به اردوگاه «النصیرات» به 274 نفر و در مجموع شمار شهدا به بیش از 37 هزار نفر افزایش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت غزه این بیانیه را بعدازظهر امروز (یکشنبه) در دویست و چهل و هفتمین روز جنگ در فلسطین اشغالی منتشر کرده است.براساس این بیانیه، ارتش رژیم اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 8 کشتار گروهی دیگر در نوار غزه انجام داده که به دنبال آن، 283 شهید و 814 مجروح به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند.


در این بیانیه همچنین آمده است که مجموع شهدای فلسطینی از پانزدهم مهر ماه تاکنون به 37 هزار و 84 نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان نیز به 84 هزار و 494 نفر رسیده است.

 

وزارت بهداشت غزه اشاره کرد تنها در حمله روز گذشته رژیم اسرائیل به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه 274 شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و 698 نفر دیگر مجروح شده‌اند.


ارتش رژیم اسرائیل، ظهر روز گذشته، با ده‌ها جنگنده، بالگرد و تانک به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه و مناطق اطراف آن حمله کرد و ده‌ها فلسطینی را که اکثرشان زن و کودک بودند، به شهادت رساند.

 

با این حال، رژیم اسرائیل مدعی شده است که این حمله یک حمله مشروع بوده و این رژیم هیچ جنایتی مرتکب نشده است.بسیاری از کشورهای جهان این اقدام رژیم اسرائیل را به‌شدت محکوم کرده‌اند و خواستار پایان جنگ در نوار غزه شده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده