رسانه عبری: عملیات النصیرات شانس نجات بقیه اسیران را گرفت-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

رسانه عبری: عملیات النصیرات شانس نجات بقیه اسیران را گرفت

یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد، عملیاتی که منجر به آزادی چهار اسیر اسرائیلی شد، شانس آزادی بقیه اسرای اسرائیلی را به شدت کاهش داده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۶۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه یدیعوت آحارانوت در شماره امروز یک شنبه خود اعتراف کرد، عملیات انجام گرفته در اردوگاه النصیرات شانس نجات تعداد بیشتری از اسرا را به حداقل رسانده است.

این رسانه عبری زبان به نقل از مسئولین اسرائیلی خبر داد، عملیات نیرو‌های اسرائیل در اردوگاه النصیرات می‌تواند تاکیدی بر نیاز هر چه بیشتر به توافق برای مبادله اسرا باشد.

این مسئولین که آحارانوت نامشان را اعلام نکرد، گفتند: عملیاتی که در اردوگاه النصیرات انجام شد، ثابت کرد که امکان آزادی تعداد بیشتری از اسرا از طریق عملیات نظامی بسیار ضعیف و ناچیز است و باید به فکر دستیابی به توافق برای آزادی بقیه آنها باشیم.

گفتنی است ساعاتی بعد از اعلام رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی چهار اسیر خود از داخل نوار غزه، حماس با صدور بیانیه‌ای تصویری خبر داد، ارتش رژیم صهیونیستی در چارچوب عملیات خود برای آزادی آنها، ۳ اسیر دیگر خود را هم که یکی از آنها تابعیت مضاعف آمریکایی دارد، از پای در آورده است.

در جریان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به این اردوگاه که به بهانه آزادی ۴ اسیر صهیونیست انجام گرفت دست کم ۲۷۴ فلسطینی قتل عام شدند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده