آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان درباره آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان با رد رسیدگی به پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان در تهران گفت: این پرونده در استان کرمان و در حوزه قضایی شهرستان رفسنجان شکل گرفته و در استان کرمان به آن رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده ادامه دارد، گفت: تاکنون مواردی که مورد نیاز بوده اطلاع‌رسانی شده و مابقی اقدامات انجام شده به موقع و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به جزئیاتی در خصوص دستگیری و احضار افراد مرتبط با این پرونده، بیان کرد: در ارتباط با پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان تا کنون پنج متهم احضار شدند و اتهامات وارده در حال رسیدگی است و بیشتر افراد احضار شده در سطح ملی هستند.

وی در پاسخ به این که گفته شده این پرونده از دادستانی کرمان گرفته شده و قرار است ادامه رسیدگی به پرونده در تهران انجام شود، گفت: این پرونده در کرمان است، در کرمان می‌ماند و از استان کرمان بیرون نمی‌رود.

در چند هفته اخیر بحث پرونده فساد در فوتبال ایران بسیار داغ شده و پای چند عضو سرشناس فدراسیون فوتبال را هم به ماجرا باز کرده است. این موضوع به لیگ بیستم و سالی که مس رفسنجان از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد مربوط می‌شود و در شرایطی که در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که این پرونده از دادستانی کرمان گرفته شده و قرار است ادامه رسیدگی در تهران انجام شود حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان آن را رد کرده و عنوان کرد که «این پرونده در کرمان است، در کرمان می‌ماند و از استان کرمان بیرون نمی‌رود.» / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده