نویدکیا: کار زشتی است که من هر روز درباره پول حرف بزنم!-راهبرد معاصر

نویدکیا: کار زشتی است که من هر روز درباره پول حرف بزنم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در آستانه دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان باز هم از مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه مس رفسنجان گفت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که بازی فوق‌العاده مهم و سختی فردا داریم. استقلال خوزستان یک طوری با شرایط جدولی که دارد شانس آخرش است و این کار را برای ما سخت می‌کند. آنها در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده تیم خوبی بودند و در بازی‌های بزرگ خیلی خوب بازی کردند. تیم‌هایی که شانس آخرشان هست قطعاً با تمرکز و ذهنیت بالایی بازی می‌کنند و باید ما خیلی باهوش بازی کنیم و مسائل تاکتیکی را خیلی خوب رعایت کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. سه امتیاز بازی خیلی می‌تواند به ما در جدول کمک کند. نتایج ما در نیم‌فصل دوم خوب بوده اما ایده‌آل نبوده است و هیچ وقت نتوانستیم از رتبه دهم تکان بخوریم. امیدوارم هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای به نمایش بگذارند و ما هم نتیجه خوبی بگیریم.

 

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره عملکرد رضا دهقانی گفت: نمی‌توانم بگویم رضا خیلی ایده‌آل کار کرده است. من توقعم از او خیلی بالا بود، ولی متأسفانه زمانی که به تیم ما اضافه شد بعد از یکی دو بازی آسیب‌دیدگی شدیدی پیدا کرد و ما چهار پنج هفته او را از دست دادیم و شرایط خوبی نداشت. خوشبختانه در دو سه هفته آخر توانسته است به تیم کمک کند. من رضا را از زمانی که در سپاهان بودم می‌شناختم، ولی انتظاراتم از او خیلی بیشتر است و الان بعد از آسیب‌دیدگی به تیم کمک می‌کند. در تیم من هیچ فوتبالیستی نباید به خاطر اینکه تماشاگر از او خوشش می‌آید، بازی کند. بازیکنان فقط باید آن چیزی را که من از آنها می‌خواهم در زمین پیاده کنند. مشکل خاصی نیست، ولی همه بازیکنان و اعضای تیم باید در ساختار تیم کار کنند.

نویدکیا در پاسخ به این سؤال که مشکلات تیم مس رفسنجان برطرف شده است و وضعیت ادامه همکاری‌اش با این باشگاه چگونه خواهد بود، تصریح کرد: در این خصوص من چند هفته است که صحبت می‌کنم و هفته گذشته هم در انزلی در این خصوص حرف زدم. من بارها گفتم، اینجا راحت بودم و سعی کردم کارم را به خوبی انجام دهم. خیلی شرایط برای من فراهم نبود به ویژه به لحاظ مالی خیلی تیم و بازیکنان تحت فشار بودند و همیشه بابت اینکه پولی به تیم تزریق شود باید صحبت می‌کردم و می‌گفتم که نمی‌توانم در این شرایط ادامه دهم. این شرایط نه به لحاظ شخصیت تیمی خوب بود و نه به لحاظ شخصیت مربی. من آدمی نبودم که این چیزها را ندیده باشم و تا به یک جایی می‌رسم بخواهم گلایه بکنم. من می‌گویم اگر یک باشگاهی می‌خواهد به یک باشگاه بزرگ تبدیل شود، باید نظم مالی و مدیریتی داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر می‌توانید یک تیم و باشگاه خوب درست کنید با کمال میل می‌مانم، ولی اگر نمی‌توانید، بهتر است که راه‌مان از هم جدا شود. خیلی کار زشتی است که من هر روز درباره پول حرف بزنم. تیم من در جام حذفی شانس دارد و اینکه از الان مشخص شده که مالکیت ما مشخص نیست، موضوعی نیست که من درباره آن صحبت کنم. اگر الان به مسئولان شرکت فشار وارد نکنید تا مشکلات را حل کنند ممکن است تا دو سال دیگر از لیگ برتر حذف‌تان کنند، این شرایط مغایر با قوانین فیفاست و کسانی که در شرکت مس نشستند باید این مسائل را درک کنند. البته شاید به خاطر مشغله زیاد مدیران شرکت وقت نکنند به این مسائل فکر کنند، اما افراد کنار آنها باید مدیریت کنند و تصمیم درست بگیرند و مشکل مالکیت حل شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: من الان تیمم را آماده می‌کنم که در جام حذفی ‌قهرمان شود، اما به خاطر مشکلات مالکیتی ممکن است اصلاً نتوانیم در آسیا شرکت کنیم! خُب این چه کاری است که این همه فشار وارد کنیم؟! زحمات ما در نهایت به درد نمی‌خورد. وقتی ببینم مدیران شرکت و باشگاه در یک مسیر حرکت می‌کنند من هم با دلگرمی کار می‌کنم. من نمی‌خواهم اَلکی یک تیمی داشته باشم که برای دهم و یازدهم جدول تلاش کند. من الان نمی‌دانم که بودجه سال آینده‌مان چقدر است، خنده‌دار است! تیم شش هفت بازیکن دارد که قرارداد دارند و شش روز دیگر لیگ تمام می‌شود و عین‌ خیال‌شان نیست. آقای پورمحمدی هم دست تنها کاری از دستش بر نمی‌آید./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده