شاهچراغی: امیدواریم انتخاباتی با مشارکت بالا رقم بخورد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

شاهچراغی: امیدواریم انتخاباتی با مشارکت بالا رقم بخورد

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: همراه با هم و در کنار هم مسیر را به گونه‌ای رقم بزنیم که یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت بالا رقم بخورد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۶۴۴


محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت:  از زحمات و تلاش‌های صدا و سیما سپاسگزار هستم برای کارهای بزرگی که در طول دو انتخابات مرحله اول و دوم مجلس شورای اسلامی انجام دادند. البته در استمرار آن انشاالله در انتخابات ریاست جمهوری مثل گذشته نقش آفرینی می‌کنند.
وی افزود: از حاضران محترم فرهیختگان اساتید مخصوصاً نمایندگان نامزدها سپاسگزار هستم و به آنها خوش آمد می‌گویم.
شاهچراغی ادامه داد: برابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی در حوادثی که منجر به کوتاه شدن زمان یک دولت می‌شود در این حادثه غمبار این اتفاق افتاد مسئولیت اجرای انتخابات با وزارت کشور و مسئولیت نظارت با شورای نگهبان است. از شورای نگهبان تشکر می کنم که در یک فاصله کوتاه با تلاش شبانه روزی زمینه‌ای را فراهم کردند که ۶ نامزد محترم که واجد شرایط حضور در رقابت انتخابات هستند مشخص بشوند.
 وی گفت: امشب هم شبی است که برای برنامه‌های این شش بزرگوار در مجموع سازمان صدا و سیما بنا بر تعیین تکلیف به واسطه قرعه کشی است. کمیسیون بررسی تبلیغات ذیل هیئت اجرایی مرکزی انجام وظیفه می‌کند. برابر قانون کمیسیون موظف است و ملزم است به رعایت قانون در بررسی کنترل و نظارت بر برنامه‌هایی که در صدا و سیما و در بخش دیگر که سایر برنامه‌های تبلیغاتی است دیگر فضاهای رسانه‌ای.
شاهچراغی تصریح کرد:  آنچه که قطعی است توجه به قانون است شناختی که از نامزدهای  است چهره‌های شناخته شده فرهنگی و سیاسی همراه با نظام و انقلاب هستند.  هر آن کس را که مردم تشخیص بدهند در این جایگاه و منصب خواهد نشست. نمایندگان نامزدها هم که در این جلسه حضور دارند چهره‌های شاخص فرهنگی و سیاسی هستند که حضورشان مغتنم است.
 وی اظهار کرد: همراه با هم و در کنار هم مسیر را به گونه‌ای رقم بزنیم که بتوانیم یک انتخابات پرشور سالم و با مشارکت بالا رقم بخورد این خواسته اساسی کمیسیون است.
 شاهچراغی بیان کرد: در این کمیسیون که ما در خدمتشان هستیم نمایندگانی از شورای نگهبان، دستگاه قضایی، وزارت کشور و صدا و سیما حضور دارند برنامه‌ها رصد می‌شود و قطعاً با همکاری و همراهی شما انشالله به بهترین شکل این کار انجام خواهد شد.
وی ادامه داد:  هیئت اجرایی که برابر قانون با مسئولیت وزیر کشور شکل می‌گیرد ناظر بر اقدامات کمیسیون است. در جلسات مکرر و متعدد که از قبل بوده است و ادامه دارد گزارشات و تعاملات ارائه خواهد شد و امیدوارم به نحو شایسته از پس این وظیفه برآیم.
رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: توقع و انتظار مردم هم همین است.همه با هم کمک کنیم به نحو شایسته این انتخابات برگزار شود. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار