نامه ۲۰۰ نماینده کنونی و ادوار مجلس شورای اسلامی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب-راهبرد معاصر

نامه ۲۰۰ نماینده کنونی و ادوار مجلس شورای اسلامی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب

طی دیدار تعدادی از نمایندگان کنونی و ادوار مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر اهمیت اجماع نامزدهای جبهه انقلاب، نامه‌ای با امضای ۲۰۰ تن از آنان به دکتر محسن رضایی تحویل داده شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این نامه، موفقیت دولت بعد در شرایط کنونی، منوط به آرای قوی و همگرایی و اجماع نامزدهای انقلابی و پس از آن بهره گیری از توان تمام نیروها و دوری از فردگرایی و گروه گرایی و رعایت اخلاق در رقابتها دانسته شده است.

متن نامه به شرح زیر است:

 

""بسمه تعالی

بعد از شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت، کشور ما شاهد رخدادی بزرگ و حماسه‌ای عظیم در قدردانی از خدمات صادقانه بود و این سرمایه اجتماعی عظیم و مهمی است که می تواند در صورت پاسداشت، منجر به تحول در کشور گردد.

 

بر سیاست‌مداران و مدیران و بزرگان جامعه است تا جهت بستر سازی برای ایجاد تحول و نیل به قله‌های پیشرفت با تجدید نظر در روش‌های قدیمی رقابت و تبلیغات و با درک دقیق تر و بالاتر از تحولات جهانی و منطقه ای تلاش کنند به هم گرایی حداکثری نائل گردد تا دولتی قوی و پیشرو تشکیل گردد و به فرمایش و رهنمود ارزنده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی مبنی بر خلق حماسه‌ دوم و انتخاب رییس جمهور شایسته نائل شویم.

 

یک دولت قوی و پیشرو زمانی تشکیل می شود که با همگرایی حداکثری و هم افزایی تجارب و برنامه ها و دانش ها رخ دهد. چنین دولتی نیازمند ترکیب ظرفیت‌ها و در کنار هم بودن واقعی سران سیاسی و احزاب است تا بتوان حتی الامکان از همه دیدگاه‌ها و برنامه ریزی ها و تجارب موجود در کنار هم بهره برد. جهت اثبات صداقت سیاست مداران لازم است تا از سردرگمی مردم جلوگیری شود و نامزدهای محترم با تلاش برای ائتلاف یا اجماع با هدف پیروزی ظرفیت های خود را درکنار همدیگر ببینند و سعی کنند به مردم نشان دهند که راه خدمت صادقانه ادامه دارد و برای همین خدمت صادقانه هم از تکثر و تشتت به نفع وحدت و اجماع حرکت می‌کنند.

 

بخشی از قوت دولت به این بر می‌گردد که دولت آینده در یک رقابت نزدیک و با آرای اندک قدرت را به دست نگیرد، بلکه قدرت را با حداکثر آرا و با مشارکت خوب بدست آورد و این لازم می آورد تا برخورد مسئولانه تر و صادقانه تر نامزد محترم در نسبت با کل ملت عزیز ایران به چشم آید.

 

از دیگر الزامات این همدلی و همگرایی این است که تخریب های هواداران محترم که متاسفانه از مدت ها قبل آغاز شده است بلافاصله متوقف گردد و تبلیغات، متکی بر توانایی ها و ظرفیت ها بود. همگرایی و هم افزایی حداکثری صرفا مربوط به فرایند انتخابات نیست، بلکه باید بعد از انتخابات با دریافت برنامه ها و دیدگاه ها و مشورت های جناح های مختلف و نمایندگان محترم مجلس و رجال سابق و کنونی ادامه پیدا کند و دولت بداند که برای برنامه ریزی و اجرا، موظف است از همه ظرفیت کشور به شکل تضمین شده ای استفاده کند و بهره ببرد.""

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار