بسته ۲۰ گیگابایتی رایگان انتخاباتی+ جزئیات-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

بسته ۲۰ گیگابایتی رایگان انتخاباتی+ جزئیات

وزیر ارتباطات با بیان اینکه یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم، گفت: امروز یک پیامک برای همگان ارسال می‌شود و هر کس می‌تواند با کد دستوری که اعلام می‌شود این بسته را فعال کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۰۷۱

به گزارش راهبرد معاصر،عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیأت دولت گفت: برای موضوع انتخابات، بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش بینی کرده‌ایم.


وی افزود: در این بسته‌ها کانال‌های هواداران و کانال‌های استانی پیش بینی شده و بسته های تبلیغاتی برای معرفی کانال‌ها به مخاطبان در پیام رسان‌های داخلی در نظر گرفته شده است. 


وزیر ارتباطات اظهار کرد: یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم.


زارع‌پور عنوان کرد: امروز یک پیامک برای همگان ارسال می‌شود و هر کس می‌تواند با کد دستوری که اعلام می‌شود این بسته را فعال کند و در ایام انتخابات استفاده از این پیام‌رسان‌ها و سکوی تلویزیون رایگان خواهد بود.


وی خاطر نشان کرد: این هدیه وزارت ارتباطات برای مردم در آستانه انتخابات است تا در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی در جریان نقطه نظرات نامزدها قرار بگیرند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده