عضو هیات رئیسه مجلس:دوقطبی سازی فضای انتخابات، بازی در پازل دشمن است-راهبرد معاصر
اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

عضو هیات رئیسه مجلس:دوقطبی سازی فضای انتخابات، بازی در پازل دشمن است

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تخریب و دوقطبی سازی توسط نامزدهای انتخابات بازی در پازل دشمن است و مردم این گونه رفتارها را برنمی‌تابند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۴۵۷۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجتبی یوسفی گفت: مهمترین موضوع در امر انتخابات مشارکت مردم و تلاش برای افزایش این مشارکت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: جریان انقلابی در این شرایط باید بدانند که حفظ وحدت و یک پارچگی و انسجام را باید مد نظر داشته باشند و از هر اقدامی که باعث اختلاف و چند دستگی می شود،بپرهیزند.

وی افزود: نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه های خود از هر گونه تخریب دیگران و دوقطبی سازی فضا پرهیز داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه تخریب و دوقطبی سازی بازی در زمین و پازل دشمن است، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که با تخریب دیگران نمی‌توانند برای خود کارنامه ای درست کنند، مردم اینگونه رفتارها را نمی‌پذیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نامزدهای انتخابات در برنامه های خود تنها باید به ارائه برنامه های خود بپردازند و ضمن بیان مشکلات برای رفع آنها راه حل ارائه کنند.

وی افزود: در بحث مشارکت در انتخابات مردم ما همانطور که در تشییع رئیس جمهور شهیدشان مشارکت چند میلیونی داشتند در انتخابات نیز حضور پررنگی خواهند داشت و من مشارکت بالای 55 درصد را برای انتخابات پیش رو پیش‌بینی می کنم./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار