جزئیات ۱۰ میز خدمت مالیاتی در جنوب تهران-راهبرد معاصر

جزئیات ۱۰ میز خدمت مالیاتی در جنوب تهران

از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون ۱۰ میز خدمت برای اصناف و مودیان مالیاتی در حوزه اداره کل مالیات جنوب تهران تشکیل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۰۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، طی سال‌های اخیر و به منظور آگاه‌سازی و ارائه خدمات بهتر به مودیان مالیاتی، ادارات کل سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به برگزاری میز خدمت کرده‌اند. در ادامه این روند، طی سال 1403، 10 میزخدمت تنها در حوزه اداره کل جنوب استان تهران برگزار شده است.

 

این 10 میزخدمت برای اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت،دوچرخه و لوازم یدکی تهران، اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی ساختمانی تهران، اتحادیه صنف فروشندگان،سازندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران، اتحادیه صنف فروشندگان میخ،قفل و لولای تهران، اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران، اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران، اتحادیه بنکداران مواد غذایی و اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد و فلزات شهر تهران تشکیل شده است.

 

لازم به ذکر است، در جلسات برگزار شده با اتحادیه اصناف مختلف، آمار مربوط به اظهارنامه های مالیاتی و فرم تبصره ١� � اشخاص حقیقی صنف مورد نظر در محدوده ی جغرافیایی اداره کل مالیاتی جنوب تهران، عملکرد ١4� � و ١4� ١تشویق به تسلیم فرم تبصره ماده 100 ق.م.م و تبیین دستورالعمل تبصره مذکور، تشویق به اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان با بیان مزایای آن از جمله :شفافیت اقتصادی،عدالت مالیاتی و افزایش رضایت مندی مردم و هوشمند سازی فرآیندهای مالیاتی، رفع ابهامات مربوط به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مسائل مربوط به اینتاکد فعالیت های شغلی، مطرح کردن مزایای تبصره ماده 100 ق.م.م از جمله اقساط در نظر گرفته شده، مسائل و مشکلات مرتبط با تبصره ماده ١� � ق.م.م و ماده ٩5 ق.م.م و ارائه راهکارهای مناسب و همچنین اعلام آمادگی جهت برگزاری کلاس های آموزشی به هر یک از اصناف اعلام شده است.

 

حسینی مدیرکل مالیاتی جنوب تهران در خصوص مزایای استفاده مودیان از قانون پایانه‌های فروشگاهی در میزخدمت برگزار شده در اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت،دوچرخه و لوازم یدکی تهران گفته است که شفافیت اقتصادی،عدالت مالیاتی و افزایش رضایت مندی مردم و هوشمند سازی فرآیندهای مالیاتی، رفع ابهامات مربوط به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، اعلام آمادگی کامل جهت برگزاری کلاس های آموزشی به ویژه قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، معرفی کارگروه پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات مودیان محترم، دعوت به ملاقات حضوری و چهره به چهره جهت بررسی حل مسائل مالیاتی مودیان محترم، مهم بودن تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت‌مندی مردم، بررسی ظرفیت های ماده ٢٣٨ ق.م.م و آیین نامه ٢١٩ ق.م.م جهت تسهیل در قطعی سازی پرونده های مالیاتی و کاهش ارسال پرونده ها به مرحله دادرسی از جمله ظرفیت‌های اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان توسط مودیان است./ تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار