پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام-راهبرد معاصر

پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند که در این صورت براساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۴۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، مسعود پزشکیان ظهر امروز در دیدار با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حضور در جمع بزرگان حوزه علمیه قم افتخاری برای من است.

 

وی افزود: زمانی که پیامبر اسلام وارد مدینه شد، دستور داد تا همه با هم برادر باشند و امروز نیز حل مشکلات مردم با دعوا امکان پذیر نیست.

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید اختلافات را کنار بگذاریم و شرایط کشور را آرام کنیم افزود: باید به گونه‌ای رفتار کرد که اگر مشکلات حل نشدند، لااقل این مشکلات موجود تشدید نشوند.

 

پزشکیان ادامه داد: در برابر ملت نباید عیب‌های همدیگر را بازگو کنیم و امام علی علیه السلام نیز فرمودند بدترین افراد کسانی هستند که عیوب دیگران را پیدا می‌کنند و به جای پوشاندن، این عیب‌ها را بازگو می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه دعواها موجب می‌شود تا جوانان از ما روی گردان شوند افزود: باید با افزایش تعامل در داخل کشور قدرت خود را تقویت کنیم چرا که دشمنان به این کشور چشم طمع دارند که این امر مقدمه گفتگو با کشورهای دنیا خواهد بود.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: جریان‌های سیاسی و همه طرف‌ها باید کوتاه بیایند و از بد و بیراه گفتن به هم پرهیز کنند.

 

وی با بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند که در این صورت براساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه در موضوعات مربوط به زنان و قومیت‌ها باید عدالت را جاری کنیم، تصریح کرد: مسلمانان همه با هم برادر هستند و نباید با هم دعوا داشته باشند و من اعلام کردم برای کسب قدرت نیامدم.

 

پزشکیان خاطرنشان کرد: ممکن است انسان اشتباهی داشته باشد، اما قرار نیست روی اشتباه خود بماند.

 

وی بیان کرد: در زمانی که نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بودم در خصوص فساد قصد داشتم قانونی بنویسم اما پس از بررسی دیدیم که قانون وجود دارد اما اجرا نمی‌شود.

 

وی اضافه کرد: دولت‌ها برنامه و سیاست‌های خود را نوشته اند که البته باید با عمل همراه باشد در غیر این صورت مردم به حرف مسؤولان گوش نمی‌کنند.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وارد این عرصه شدم افزود: در این عرصه به دنبال پست و مقام و پول نیستم و سعی دارم تا علم و توانمندی خود را در خدمت به مردم صرف کنم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار