سپاهان به فینال جام حذفی صعود کرد-راهبرد معاصر

سپاهان به فینال جام حذفی صعود کرد

سپاهان شامگاه شنبه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش‌جهان با نتیجه ۲ بر یک گل گهر سیرجان را شکست داد و پس از ۱۱ سال به فینال جام حذفی صعود کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان که از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف‌تیم گل گهر سیرجان رفته بود، موفق شد در نهایت این دیدار مهم را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود پایان دهد.

تک گل گل گهر سیرجان در دقیقه ۶ توسط ابوالفضل رزاق پور به ثمر رسید و ۲ گل سپاهان در دقیقه های ۴۷ و ۶۷ بازی توسط هادی محمدی وارد دروازه گل گهر سیرجان شد ، گل اول سپاهانی ها با سانتر و پاس گل زیبای رامین رضاییان و گل دوم با پاس میلاد زکی پور به گل تبدیل شد.

هادی محمدی زننده ۲ گل سپاهان در این بازی در دقیقه ۵۴ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و با توجه به آن که این بازیکن در بازی برابر استقلال آبی‌پوش ملاثانی نیز یک کارت زرد دریافت کرده بود، به این ترتیب فینال جام حذفی را از دست داد.

میلاد زکی پور نیز در دقیقه ۷۶ با دریافت مستقیم کارت قرمز، از زمین بازی اخراج شد و او هم فینال جام حذفی را از دست داد.

به گزارش ایرنا، سپاهان آخرین بار در بیست و ششمین دوره جام حذفی فوتبال ایران در سال ۱۳۹۲ به قهرمانی این رقابت‌ها رسید. طلایی پوشان اصفهانی بین سال‌های ۸۳ تا ۹۲ چهار بار جام حذفی باشگاه‌های ایران را بالای سر بردند و بهترین تیم این رقابت‌ها در دهه هشتاد لقب گرفتتد.

هم اکنون سپاهان با چهار قهرمانی در رتبه سوم بهترین تیم های جام حذفی قرار دارد. استقلال و پرسپولیس با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ ادوار جام حذفی هستند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده