روبرتو تورس از ایران رفت-راهبرد معاصر

روبرتو تورس از ایران رفت

روبرتو تورس پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر اقدام به ترک ایران کرده و به احتمال بازگشت او و حضورش در نیمه نهایی جام حذفی چیزی نزدیک به صفر است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  البته گل‌گهر در آخرین بازی فصل در حالی در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و با نتیجه ۲ بر یک بازنده شد که روبرتو تورس در لیست سرمه‌ای پوشان سیرجانی حضور نداشت و پس از پایان لیگ هم استوری‌هایی منتشر کرد که مشخص شد این بازیکن به اسپانیا برگشته و در حال استراحت و پشت سر گذاشتن تعطیلات است.خروج تورس از ایران در حالی رخ داده که سرمه‌ای پوشان سیرجانی از روز پنج شنبه هفته گذشته تمرینات‌شان را در زمین شماره ۴ آزادی برای مصاف نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان آغاز کرده‌اند، اما با وجود اینکه دو روز از تمرینات این تیم سپری می‌شود، هنوز خبری از بازگشت روبرتو تورس نیست.

با این وصف می‌توان اینطور برداشت کرد که تورس با پایان فصل اقدام به ترک ایران کرد و به احتمال زیاد در بازی نیمه نهایی جام حذفی که ۷ روز دیگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، غایب بزرگ تیمش خواهد بود.

آخرین نمایش تورس با پیراهن گل‌گهر در مصاف با استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر بود.

تورس با وجود اینکه چهار هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم را از دست داد، ستاره بی چون و چرای گل‌گهر بود و با ثبت ۵ گل و ارسال ۶ پاس گل نامش را بالاتر از دیگر بازیکنان شاخص این فصل اردوی گل‌گهر به عنوان موثرترین بازیکن تیم مطرح کرد.

تورس همچنین در سه بازی جام حذفی مقابل نیکاپارس چالوس، فجرشهیدسپاسی شیراز و هوادار که پیروزی در این سه مسابقه سرمه‌ای پوشان را به نیمه نهایی رسانده، ۳ بار پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد و دو بار هم گلزنی کرد تا با ۱۶ مرتبه تاثیرگذاری در گل‌های گل‌گهر ستاره بی‌چون و چرای این تیم در سال فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ باشد.

تورس ۳۵ ساله به احتمال زیاد دیگر برای بازی با پیراهن گل‌گهر به ایران برنمی‌گردد، اما حالا باید منتظر ماند و دید که آیا او که با وساطت جواد نکونام از اوسوسانو به فولاد خوزستان پیوست، چالش بازی در تیم دیگری نظیر استقلال که صحبت از حضورش در این تیم وجود دارد را قبول خواهد کرد یا ترجیح می‌دهد به طور کلی و پس از نزدیک به دوسال حضور در فوتبال ایران راه جدایی و حتی شاید پایان دوران حرفه‌ای را در پیش بگیرد./ورزش یه

کلمات کلیدی: روبرتو تورس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار