طنین دعای عرفه در حرم حضرت معصومه (س)-راهبرد معاصر

طنین دعای عرفه در حرم حضرت معصومه (س)

مراسم پرفیض دعای عرفه با اعلام برائت زائران از مشرکین و سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۷۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم پرفیض دعای عرفه با حضور پرشور مردم متدین و ولایت‌مدار قم در حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و با نوای سید مهدی میرداماد برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۱۶ آغاز شد و به صورت زنده از شبکه‌های هفت و نور و رادیو قم و معارف پخش می‌شد، صحن‌های حرم مطهر مملو از جمعیتی بود که آمده بودند در بارگاه ملکوتی بانوی کرامت با خدای خود نجوا و راز و نیاز کنند و با نوای "الهی العفو" "الهی العفو" ضمن توبه، عهدی دوباره در مسیر بندگی با خالق متعال ببندند.

بارش باران حال و هوای خاصی به فضای خیابان‌ها و صحن‌های حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) بخشیده بود و زائران و مجاوران زیر بارش باران دست‌ها را به آسمان بلند کرده و دعای عرفه را زمزمه می‌کردند.

زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در این مراسم با سر دادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" همزمان با سراسر کشور انزجار خود را از مشرکان و مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده