خاندوزی: اقتصاد کشور در سه سال اخیر رشد باثبات را تجربه کرد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

خاندوزی: اقتصاد کشور در سه سال اخیر رشد باثبات را تجربه کرد

وزیر اقتصاد گفت: عملکرد سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حکایت می‌کند که اقتصاد ایران نرخ رشد اقتصادی باثبات در حوالی عملکرد بلندمدت خود رسیده است. بانک جهانی از عبارت "رشد پایدار و تاب‌آور" برای مسیر حرکت اقتصادی دولت بکار برده و این مسیر را تایید کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۰۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به برخی اظهارنظرها در رقابت‌های انتخاباتی بیان کرد: چون در مباحثات انتخاباتی نکاتی درباره عملکرد اقتصادی سال‌های اخیر مطرح شد، لازم دانستم روشنگری دقیقی داشته باشم که واقعیات اقتصادی ایران در سال‌های مورد تحریف قرار نگیرد.

 

وی افزود: در 8 سال پایان دهه 1390 تولید ناخالص داخلی فراز و فرود داشته و پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی بود و در دوره رکود را داشتیم. روند نرخ رشد اقتصادی سالانه کشور در دهه 1390 پرنوسان بود و علیرغم بهبود کوتاه‌مدت در سال‌های 95 و 96، یک اقتصاد شکننده شکل گرفت و نرخ رشد اقتصادی پایین رفت.

 

وزیر اقتصادی گفت: عملکرد سال‌های 1400 تا 1402 حکایت می‌کند که اقتصاد ایران نرخ رشد اقتصادی باثبات در حوالی عملکرد بلندمدت خود رسیده است. بانک جهانی از عبارت "رشد پایدار و تاب‌آور" برای مسیر حرکت اقتصادی دولت بکار برده و این مسیر را تایید کرده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده