روسیه: ۵ انبار مهمات اوکراین منهدم شدند-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

روسیه: ۵ انبار مهمات اوکراین منهدم شدند

وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین، از انهدام ۵ انبار مهمات کی‌یف در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۱۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان شمال وضعیت خود را در خط مقدم بهبود بخشید؛ بر این اساس، کی یف قریب ۳۰۰ نیروی نظامی اش از دست داد؛ انبار مهمات اوکراین نیز در این محور منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌افزاید: یگان جنوب وضعیت خود را در امتداد خط مقدم بهبود بخشید. اوکراین قریب ۵۶۰ نیروی نظامی و ۲ انبار مهمات را از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یگان مرکز وضعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشید؛ ۵ ضدحمله نیرو‌های اوکراین دفع شد و دشمن قریب ۳۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان غرب ۲ ضدحمله اوکراین را دفع کرد. دشمن قریب ۴۵۰ نیروی خود را از دست داد؛ همچنین در این محور یک تانک و ۲ انبار مهمات صحرایی کی یف هم منهدم شدند./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده