معجزه خانگی برای بهبود فشارخون و کبدچرب-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

معجزه خانگی برای بهبود فشارخون و کبدچرب

یک متخصص طب ایرانی تاکید کرد: لیمو ترش تازه سرشار از ریزمغذی‌های معجزه‌آسا است و وقتی آب آن را گرفتید، پوست‌های به جا مانده از فرآیند آب‌گیری را نگه دارید که خواص بی‌نظیری برای بدن دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۵۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، دکتر الهام اختری، متخصص طب ایرانی با اشاره به این مساله گفت: پوست لیمو‌های کوچک به رنگ سبز و زرد را نباید دور ریخت. بعد از اینکه این پوست‌های پر خاصیت بعد فرآیند آبگیری، خوب خشک شدند، آن را آسیاب (نیمه درشت) کنید.

وی تاکید کرد: این پودر لیمو طلایی رنگ، با عطر و طعم بی نظیرش مقوی هضم کبد و معده است. از تولید بلغم اضافی در بدن جلوگیری می‌کند و تقویت‌کننده هضم است.

 

دکتر اختری گفت: مصرف پودر پوست لیمو به دلیل اثر عالی که دارد، به بیماران مبتلا به کبد چرب، فشار خون و افراد دچار آکنه و چاقی توصیه می‌شود. بهتر است این افراد قبل و بعد از صرف غذا؛ در حد یک قاشق چایخوری از این پودر را میل کنند./ صد آنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار