وقتی بایدن برای مناظره باید تمرین «روی پا ایستادن» انجام دهد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

وقتی بایدن برای مناظره باید تمرین «روی پا ایستادن» انجام دهد

خبرنگار‌ «ای بی سی» متوجه شد بایدن تمرین می‌کند تا برای مدت طولانی روی پای خود بایستد و برای مناظره با ترامپ آماده شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۶۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، خبرنگار‌ «ای بی سی» متوجه شد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای آماده شدن برای مناظره با رقیب خود، دونالد ترامپ، ۹۰ دقیقه تمرین می‌کند تا روی پا‌های خود بایستد. 

 

به گفته وی، بایدن به همراه تیمی از مشاوران در اقامتگاهش در کمپ دیوید مستقر شد.

 

منابع گفتند که آمادگی برای مناظره شامل دو بخش است. اولی به مطالعه مطالب و اطلاعات لازم، تشریح پایان کار‌ها اختصاص دارد و بخش دوم آماده سازی خود مناظره است. رئیس جمهور به مدت ۹۰ دقیقه تمام وقت روی پای خود می‌ایستد. این کاری است که او هفته آینده باید انجام دهد.

 

بایدن به واسطه بنیه ضعیف بدنی و مشکلات ذهنی بار‌ها یا زمین خورده و تعادل خود را از دست داده و یا در صحبت هایش گاف داده است. او برای اینکه بهانه‌ای دست ترامپ ندهد این تمرین را آغاز کرده است.

 

یادآور می‌شویم که اولین مناظره بایدن و ترامپ در ۲۷ ژوئن در آتلانتا برگزار می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار